tisdag 15 maj 2007

Raj Sizzle

Funderade först ett tag om jag verkligen skulle lägga ut bilderna på detta, då jag inte vill såga produkter som jag egentligen tror på. Och de kanske inte kom till sin rätt i min kreation. Men så tänkte jag att jag gör det i alla fall och så påpekar jag att jag absolut inte avråder er från att köpa denna produkt, men jag avråder er att tillaga den så här, haha.

Jag tinade bitarna direkt i stekpannan, sen hällde jag på en burk minifraiche, en halv pressad lime och lite örtsalt och peppar. Serverades till pasta.

Det var ganska stark smak på quorn-bitarna, det ser ju riktigt gott ut på förpackningen, men det står inte hur det är tillagat tyvärr. Har lagt det i matlådan till imorn också, får se om det smakar bättre då. Just nu står det mig lite upp i halsen. Är det någon som provat denna med bättre resultat så får ni gärna kommentera!

Andra som bloggat om raj sizzle: anncharlott

Inga kommentarer:

Medlem i Matbloggarna