fredag 25 maj 2007

Ekolåda v 21

Denna vecka är lite hektisk. Lagade ett ordentligt lass med en indisk grönsaksgryta i förrgår för att ha något till matlåda, men glömde ta kort, det var så sent. I tisdags var det Vår Ruset, igår var det After Work på mitt ena jobb och ikväll ska vi bowla och äta thaimat med mitt andra jobb. After Work var riktigt skoj, dansade som tokar sista timmarna, hade kanske tänkt åka hem tio men var kvar till ett när det stängde!! Får sova nästa vecka!

Igår var jag också och hämtade denna veckas ekolåda. Den innehöll vitlök, tomater, äpple, fänkål, avocado och isbergssallad. Om jag inte missat nåt, tror inte det.

Denna vecka har det hittills varit över 100 besökare, kuul! Får be om ursäkt att jag inte har mer att komma med just nu. Men hoppas det blir nåt mer i helgen!

Inga kommentarer:

Medlem i Matbloggarna