tisdag 8 maj 2007

God tunnbrödsrulle

I ett hem där man knappt kommer fram för att det står grejer överallt blir man lätt lite deppig, deppighet leder till att man inte orkar ta tag i det heller. Var på IKEA idag och tänkte köpa en bokhylla för att kunna börja någonstans, men den vita som jag föll för var den enda som var paketerad i ett så brett paket att det blev superknöligt att bära. Ja, jag vet, det blir inte roligare än vad man gör sig och snart börjar jag böla lite. Eller inte. Är bara tvungen att gnälla av mig lite så jag tror att ni tycker lite synd om mig!

Jag har i alla fall fått en god kvällsmat! Använde gårdagens biffgryterester och gjorde en tunnbrödsrulle. Tunnbrödet breddes med en nyinköpt senap (besökte Stadsträdgården tillsammans med Hannah idag), 18 kr kostade den och den var god och passade riktigt bra ihop med grytan!

Inga kommentarer:

Medlem i Matbloggarna