tisdag 15 maj 2007

Kakooor i min finfina kakburk

(förlåt Hannah att jag är så härmig, men du får ta det som att du är en fiin förebild, hihi. Hon har köpt en likadan burk, typ 1 dag innan mig)

Jag fyllde den med tre sorters kakor. Efter att ha bakat alla tre sorterna, efter varandra, i fredags och provsmakat både kakor och smeter hit och dit så är man inte speciellt sugen på kakor. Det kanske är värsta dietknepet egentligen, stå och baka kakor hela dagarna så blir man inte sugen sen! (oooh, nej, det är inga kalorier i provsmakningarna!)
Här kommer i alla fall länkar till recepten.

Mandelbiscotti


Amerikanska chokladkakor - cookies


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Vad kul att du gillade min idée, själv blev det inte kakor i den fina burken som det var tänkt, utan pastaskruver. Jag tycker om att ha saker matvaror i glasburkar, då man ser så bra vad man har.

Kramar/Hannah

izza sa...

Jaa, det är fint med glasburkar!!

Medlem i Matbloggarna