torsdag 8 mars 2007

Matrusig

Hej allesammans!
Idag har jag varit och besökt nyöppnade Hemköp. Det var knökat med folk och fick köa nästan en timme för att få betala. Men det var det värt, första intrycket var att det kommer bli min nya mataffär, hoppas det känns så nästa gång också.

Matrusigheten tror jag sitter i sig också för att jag har hittat en så bra blogg nu i dagarna också Gittos matblogg. Underbart rolig att läsa! Ett stort plus för fina bilder! Ett måste för att fånga mitt intresse!

Inhandlat på Hemköp 8 mars 2007
1 ask gröna vindruvor 10:-
1 knippa färsk sparris 10:-
5 st avokado 10:-
3 st färsk broccoli 10:-
1 ask jordgubbar 10:-
4 röda fina Ingrid Marie
1 chilipeppar
1 habanero
1 st LagaLätt-tidning

Det var så mycket folk så jag orkade bara handla mig igenom frukt och grönt-disken. Ska dit på upptäcktsfärd så fort nyhetens behag och alla extra-erbjudanden ebbat ut.

2 kommentarer:

Gitto sa...

Åh, tack för alla fina ord, jag blir alldeles för nöjd med mig själv när du skriver så fint! :)

izza sa...

Jag skriver ju inte mer än sanningen :)

Medlem i Matbloggarna